KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 2 Bots

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

funny story!!!!!

Page 3 of 14 Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Tue Dec 01, 2009 10:15 am

Kisah Pak Pandir..

Pak Pandir dan Mak Andeh nak merancang keluarga.. Lalu mereka pun pergi berjumpa dengan doktor..

Pak Pandir: Doktor saya sebenarnya nak minta nasihat bagi menjarakkan anak.. Bagaimana Doktor.

Doktor: Ada banyak cara pak cik.. Pakcik boleh cuba yang ini ( sambil menunjukkan kondom ) .

Pak Pandir: Macammana menggunakannya?

Doktor: Macam ni .. Sebelum bersama Pak Pandir pakai benda ini.Pak Pandir sarung begini ( sambil menyarung ke kayu ) . Insyallah Pak Pandir dapat mengelakkan Mak Adeh dari mengandung.

Pak Pandir: Baiklah, nanti akan saya praktikkan.

Malam itu juga Pak Pandir mengikut nasihat Doktor.

selepas sembilan bulan Mak Andeh Mengandung. Pak Pandir terkejut. Lalu Pak Pandir pergi semula ke klinik hari itu.

Pak Pandir: Apa ni Doktor. Doktor kata kalau saya pakai benda ni , bini saya tak akan mengandung.. tapi skang dah nak beranak dah..

Doktor: Pak Pandir guna camne??

Pak Pandir: Seperti yang doktor suruh le.. sebelum bersama saya sarungkan ke kayu seperti yang doktor suruh lee...

Doktor: Laaa.. sambil menepuk dahi..

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Tue Dec 01, 2009 10:17 am

Teh Panas Teh Sejuk

Di suatu pagi yg menyinar..di warung kopi,terdapat seorang penduduk org asli yg ingin minum pagi di warung tersebut. apabila tuan warung ingin mengambil order..bertanyalah org asli ini.."berapa harga teh panas dan berapa pula harga teh sejuk"...jawab tuan warung.."teh panas RM0.70 ,teh sejuk RM 1.20..."..maka org asli tersebut meminta teh panas..

apabila teh panas telah sampai..cepat2 org asli tersebut meminumnya sampai habis....pelik tuan warung melihatnya....lalu beliau bertanya.."kenapa kamu minum terlalu cepat..tak rase panas ke..??"

jawab si org asli tersebut.."emm..mestilah kene minum cepat teh panas ni, kalau minum lambat nanti jadi teh sejuk, kene plak bayar Rm1.20..saya ada Rm 0.70 je.."..tuan warung pun tersengih...

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Tue Dec 01, 2009 10:21 am

Dalam sebuah tadika, 2 kanak-kanak sedang bergaduh.

Sam : kau memang lembu la?
Dol : kau la lembu..!
Sam : kau la lembu..kata aku plak?

Kemudian datanglah cikgu tadika untuk meleraikan pertengkaran tersebut.

Cikgu : Apa pasal gaduh-gaduh nie. Tak baik tau?
Dol : lembu nie kata saya lembu cikgu?
Cikgu : Sam, Dol mari sini. Cuba tengok tangan kamu? Sama kan?
Sam & Dol : Sama cikgu!!
Cikgu : Cuba tengok mata, hidung dan telinga kamu.. Sama jugak kan?
Sam & Dol : Sama jugak cikgu!!
Cikgu : Kalau dah semuanya sama, kalu Dol LEMBU kamu pun LEMBU jugak lah Sam.! Paham?
Sam & Dol : Paham cikgu!
Sam : Tapi mengapa tangan, mata, hidung dan telinga cikgu sama macam kami? Cikgu pun LEMBU jugak ker??
Cikgu : Sabar jer laaa.!! (dalam ati)

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by androlo on Tue Dec 01, 2009 1:14 pm

hahaha..anakal2

androlo
Pengunjung Senior

Posts : 387
Join date : 2009-08-09
Age : 28
Location : rizop

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Urub's on Tue Dec 01, 2009 8:36 pm

aramai tomod djt nga nokuro tu i 'sam' o ngaran?hehehee...rahsia...

Urub's
Pengunjung Senior

Posts : 411
Join date : 2009-10-24

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Wed Dec 02, 2009 1:08 am

hehe...minta maaf tuan androlo...ni joke teda berkenaan dgn sepa2...just purely joke...

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Wed Dec 02, 2009 9:53 am

Lawak Pak pandir menunjukankan kepandaiannya

Nak dijadikan cerita, suatu hari pak pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye.Entah macamana, di tengah perjalanannye tadi dia terjumpe seketul taik yang masih panas. Tapi dia masih konpius sama ada betul ke bende yang dia jumpe tu seketul taik.Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat tu, pak pandir ambil keputusan untuk mengkaji sampel najis berkenaan.
Pak pandir tengok ngan lebih dekat taik tersebut, lalu dia berkata,
'Bentuk macam taik...' Lepas tu dia pegang pulak taik tu, lalu dia berkata,
'Lembik...macam taik..'
Lepas tu dia ambik sikit taik tu lalu dia hidu
taik tu, lepas tu dia berkata,
'Bau macam taik.'
Oleh kerana pak pandir ni masih ragu-ragu dengan taik tu lalu dia pun mengambil keptusan untuk menjilat sedikit taik tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit....
'MEMANG TAIK! NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!'

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Ansis on Wed Dec 02, 2009 10:13 am

hehehehe... lucu... mmg lucu...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Wed Dec 02, 2009 10:18 am

Lawak Kek Hari jadi...

Seorang lelaki telah pergi ke sebuah kedai kek untuk memesan sebiji kek sempena hari jadi isterinya. 'Apa yang hendak ditulis pada kek ulang tahun ini,encik?' tanya si gadis manis yang bertugas di kaunter kepada lelaki itu.

'Mmmm, tulis saja 'Sayang tidak bertambah tua' di bahagian atas,
kemudian sambung dengan 'Sayang cuma bertambah cantik' di bahagian bawah,'kata lelaki itu. Esoknya, lelaki itu datang mengambil kek yang ditempahnya itu dan terus membawa pulang ke rumah untuk dipersembahkan kepada isterinya yang tersayang di hadapan tetamu-tetamu yang lain. Dan ketika kek itu dibuka di depan isteri dan tetamu undangan yang lain, lelaki itu setengah pengsan ketika membaca tulisan yang tertera di kek itu:

'SAYANG TIDAK BERTAMBAH TUA DI BAHAGIAN ATAS. SAYANG CUMA BERTAMBAH CANTIK DI BAHAGIAN BAWAH.'

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Ansis on Wed Dec 02, 2009 10:22 am

hahahahaaa... lurus bendul punya penjual kek... Very Happy

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Wed Dec 02, 2009 11:13 am

Tiru meniru

Suatu hari bapa bosing dipanggil guru besar sekolah kerana bosing didapati selalu meniru di dalam ujian.setiap kali ujian,bosing didakwa selalu duduk disebelah tuntul.

bapa : sia teda percaya anak sia meniru setiap kali ujian!
cigu : betul encik.kami bukan tuduh begitu seja.
bapa : apa kenen buktinya?
cigu : nah,nie buktinya kalo encik teda percaya tinguklah sendiri.
bapa bosing melihat kertas jawapan bosing dan tuntul.soalan pertama: Siapakah bapa kemerdekaan Malaysia? bosing dan tuntul memberikan jawapan yang sama iaitu Tunku Abdul Rahman Putra.
bapa : mimanglah jawapan durg sama.macam mana cigu ckp anak sia meniru?
cigu : sabar encik.cuba encik lihat soalan kedua.
bapa bosing melihat soalan kedua: Pada tahun berapakah negara kita mencapai kemerdekaan?sekali lagi bosing dan tuntul memberikan jawapan yang sama:31 ogos 1957. Bapa bosing sekali lagi marah,tetapi ditenteramkan untuk trus membaca
Soalan ketiga: Siapakah yang duduk disebelah Tunku Abdul Rahman di stadium merdeka?
Tuntul menulis: siou, sia teda tau..
bosing menulis: kalo ko inda tau sia lg la inda tau..

ha ha ha ha ha..

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by minjun on Wed Dec 02, 2009 12:13 pm

POROGOL BERSIRI

Sebuah van membawa 6 orang gadis yang cantik2 dan seorang nenek (85 tahun). Semasa dalam perjalanan, van tersebut telah ditahan oleh seorang lelaki yang sememangnya di kenali sebagai PEROGOL BERSIRI di kampung tersebut. Gadis2 dalam van tersebut mengigil ketakutan. Lelaki tersebut dengan suara yang garang dan bengis mengarahkan semua gadis2 termasuk nenek tua turun. Semasa turun dari van, salah seorang gadis berkata "KAU BOLEH ROGOL KAMI SEMUA TAPI TOLONG JANGAN ROGOL NENEK DI BELAKANG SAYA NI. KESIHAN DIA SUDAH TUA". Nenek tersebut "mencubit" bahu gadis tadi lalu membisikkan sesuatu kepadanya. "ISSKKK... KAU NI.. PANDAI-PANDAI SAJA SAKAP... SIA PUN MAU RASA JUGA".... Razz Razz

minjun
Pengunjung Awal

Posts : 67
Join date : 2009-10-20

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by aYaNg96 on Wed Dec 02, 2009 12:19 pm

1 kemalangan telah b'laku menyebabkan kesesakan lalu lintas. orang ramai b'pusu2x ,'lihat kmalangan t'sbut. s'org OM ingin benar melihat kemalangan itu tetapi xda ruang.. lalu OM mendapat 1 akal..
OM: minggir2x..ketepi2x, aku adalah abang kpd mangsa itu..
Dgn rasa hairan orang ramai memberi laluan..
Sesudah sampai OM rasa terkejut & amat malu kerana mangsa tersebut rupanya hanyalah seekot BABI HUTAN....
HAHAHAHAHAHAHA

aYaNg96
Pengunjung Awal

Posts : 14
Join date : 2009-11-25
Age : 20

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Wed Dec 02, 2009 5:03 pm

Seorang guru tadika sedang memupuk rasa percaya diri kepada pelajarnya-pelajarnya. Guru tersebut meminta mereka untuk memperkenalkan diri sekaligus memberitahu tentang cita-cita mereka.Abu berdiri dan berkata, "Nama saya Abu bin Dolah. Bila besar nanti saya ingin jadi juruterbang, jadi bolehlah saya pergi ke Australia, Eropah, Iraq dan sebagainya".

"Bagus Abu. Terima kasih. Siapa lagi?", tanya cikgu.Seorang pelajar perempuan yang duduk di tepi berdiri dan berkata, "Nama saya Noni binti Samad. Kalau besar nanti, Noni nak jadi suri rumah tangga dan mempunyai anak-anak yang comel".
"Bagus! Jadi suri rumah tangga merupakan cita-cita yang mulia. Siapa lagi?".

Seman berdiri dan berkata, "Saya Seman bin Leman, bila besar nanti saya bercita-cita untuk membantu Noni mencapai cita-citanya...".

cikgu:"#%#^$#&$%*%^()))))&&&&&!!!"

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Wed Dec 02, 2009 5:09 pm

Seorang isteri ingin menghubungi suaminya, tetapi telefonnya tidak berkredit lalu menyuruh anak lelakinya menyampaikan mesej penting kepada si suami yang sedang bekerja di site.

Selepes si anak membuat panggilan, si anak memberitahu ibunya seorang perempuan lain yang menjawab pesanan telefon. Walaupun sudah berkali-kali si anak menelefon, tetap perempuan itu juga yang menjawab.

Si isteri pun dengan marahnya menunggu kepulangan suami dari kerja di depan pintu rumah. Sesampainya suami, si isteri membelasah habis-habisan si suami kerana perlakuan curangnya.

Habis berkumpul jiran tetangga di depan rumah untuk melihat drama petang itu. Si isteri menyuruh anaknya memberitahu semua orang apa yang dikatakan oleh perempuan di talian tadi.

Si anak pun cakap "Harap maaf, nombor yang anda dail berada di luar kawasan liputan. Sila cuba sebentar lagi".

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Wed Dec 02, 2009 5:33 pm

PERKATAAN BERLAWAN

Murid-murid: Selamat pagi, cikgu.

Cikgu: (Menengking) Mengapa selamat pagi saja? Petang dan malam, awak doakan saya tak selamatkah?

Murid-murid: Selamat pagi, petang dan malam, cikgu!

Cikgu: Panjang sangat tu! Tak pernah pun dibuat oleh orang lain! Katakan saja selamat sejahtera! Senang dan penuh bermakna. Lagipun ucapan ini meliputi semua masa dan keadaan.

Murid-murid: Selamat sejahtera, cikgu!

Cikgu: Sama-sama, duduk! Dengar sini baik-
baik. Hari ini cikgu akan menguji kamu semua tentang perkataan berlawan. Apabila cikgu sebutkan perkataannya, kamu semua mesti menjawab dengan cepat lawan bagi perkataan-perkataan itu , faham?

Murid-murid: Faham, cikgu!

Cikgu: Saya tak mahu ada apa-apa gangguan.

Murid-murid: (senyap)

Cikgu: Pandai!

Murid-murid: Bodoh!

Cikgu: Tinggi!

Murid-murid: Rendah!

Cikgu: Jauh!

Murid-murid: Dekat!

Cikgu: Keadilan!

Murid-murid: UMNO!

Cikgu: Salah!

Murid-murid: Betul!

Cikgu: Bodoh!

Murid-murid: Pandai!

Cikgu: Bukan!

Murid-murid: Ya!

Cikgu: Oh Tuhan!

Murid-murid: Oh Hamba!

Cikgu: Dengar sini!

Murid-murid: Dengar situ!

Cikgu: Diam!

Murid-murid: Bising!


Cikgu: Itu bukan pertanyaan, bodoh!

Murid-murid: Ini adalah jawapan, pandai!

Cikgu: Mati aku!

Murid-murid: Hidup kami!

Cikgu: Rotan baru kamu tau!

Murid-murid: Akar lama tak tau!

Cikgu: Malas aku nak mengajar kamu semua!

Murid-murid: Rajin kami tak belajar cikgu!

Cikgu: Kamu gila!

Murid-murid: Kami siuman!

Cikgu: Cukup! Cukup!

Murid-murid: Kurang! Kurang!

Cikgu: Sudah! Sudah!

Murid-murid: Belum! Belum!

Cikgu: Mengapa kamu semua ini bodoh sangat?

Murid-murid: Sebab kami semua itu pandai sikit!

Cikgu: Oh! Melawan!

Murid-murid: Oh! Mengalah!

Cikgu: Kurang ajar!

Murid-murid: Cukup belajar!

Cikgu: Habis aku!

Murid-murid: Kekal kami!

Cikgu: O.K. Pelajaran sudah habis!

Murid-murid: K.O. Pegajaran belum bermula!

Cikgu: Sudah, bodoh!

Murid-murid: Belum, pandai!

Cikgu: Berdiri!

Murid-murid: Duduk!

Cikgu: Saya kata UMNO salah!

Murid-murid: Kami dengar KeADILan betul!

Cikgu: Bangang kamu ni!

Murid-murid: Cerdik kami tu!

Cikgu: Rosak!

Murid-murid: Baik!

Cikgu: Kamu semua ditahan tengah hari ini!

Murid-murid: Kami dilepaskan tengah malam itu!

Cikgu: (Senyap dan mengambil buku-bukunya keluar.)

Sebentar kemudian, loceng pun berdering. Murid-murid berasa lega kerana guru yang paling ditakuti oleh mereka telah
keluar. Walau bagaimanapun, mereka merasa bangga kerana
telah dapat menjawab kesemua soalan cikgu tadi, tetapi esok masih ada.Cikgu itu pasti akan datang lagi....


Last edited by djt on Wed Dec 02, 2009 5:47 pm; edited 1 time in total

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Wed Dec 02, 2009 5:39 pm

HARI HARI MAU

Ali sedang bersiar-siar dibandar.Tiba-tiba dia terpandang sahabatnya,Abu, yang telah sekian lama tidak ditemuinya.

Ali :dah 5 tahun kita tak jumpa.Apasal aku tengok engkau kurus sangat?

Abu : Mana tak nya .Isteri aku tu garang sangat. macam harimau

Abu : Eh aku tengok engkau pun kurus cam aku juga. Apasal?

Ali : Isteri aku tu lagi garang, hari hari mau !!

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by LEE XIN TONG on Thu Dec 03, 2009 8:44 am

hahahahhahaha..kakakakkkakak....kalau sia cikgu terus pengsan mgkali....

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Fri Dec 04, 2009 10:25 am

Seorang pesakit jiwa mengadu kepada doktor psikiatri mengenai teman sebiliknya.
“Saya sudah tidak tahan lagi, doktor”
“Kenapa?”, tanya doktor dengan ramah.
“Begini doktor. Teman sebilik saya menganggap dirinya adalah seekor anjing”
“Oh ya? Adakah dia menyalak?”
“Kalau dia menyalak tak jadi masalah. Masalahnya saya adalah sebatang pohon. Jadi selalu saja dikencinginya..kekkekkeek

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Fri Dec 04, 2009 10:29 am

Di suatu pagi, seorang anak lelaki keluar dari biliknya dan bertanya
pada neneknya:
"Nenek, mana Papa dan Mama?"
"Mereka masih di dalam bilik..." neneknya menjawab.
Anak itu tertawa kemudian sarapan sendirian lalu pergi sekolah.
Ketika pulang.. anak lelaki bertanya
lagi pada neneknya:
"Dimana Papa dan Mama?"
"Mereka masih di dalam bilik" neneknya kembali menjawab.
Anak itu tertawa geli, lalu menghabiskan makan tengaharinya dan
pergi bermain.
Malam harinya barulah anak lelaki tadi pulang untuk makan malam.
Sebelum makan, si anak itu bertanya lagi pada neneknya:
"Di mana Papa dan Mama?"
"Masih di dalam bilik" jawab nenek.
Anak itu tertawa geli.
"Kenapa dari tadi aku perhatikan engkau ketawa saja?!" tanya
neneknya dengan nada tinggi.
Si anak menjawab,
"Semalam Papa masuk ke bilik saya untuk meminta gel pelembab
kulit, tapi saya bagi gam Super Glue..."

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Fri Dec 04, 2009 10:37 am

4 orang bakal ayah sedang menunggu di bilik menunggu di Hospital sementara isteri masing-masing sedang berjuang untuk melahirkan anak.

Kemudian keluar nurse dan memberitahu kepada ayah pertama, "Tahniah, kamu Sekarang telah menjadi ayah kepada kembar dua!". "Mungkin satu kebetulan" kata ayah pertama. " Saya bekerja di Twin Star Enterprised"

Kemudian keluar pula nurse lain dan memberitahu kepada ayah kedua,"Tahniah! awak mendapat anak kembar tiga!" "Wooow!, mungkin satu kebetulan" jawab ayah kedua."Saya kerja di 3M Corporation"

Keluar pulak nurse lain dan memberitahu ayah ke ketiga,"Congratulation! isteri you dapat kembar empat," "Alhamdulillah! Mungkin juga satu kebetulan". Saya kerja di Four Season Hotel!"

Pada masa ini ayah yang ke empat kelihatan amat tidak menentu dan gelisah. Kesemua ayah-ayah yang menunggu pun bertanya, "kenapa risau sangat??" Jawab ayah keempat,"Saya bekerja di Seven-eleven....????????

hehehheh

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by LEE XIN TONG on Fri Dec 04, 2009 10:50 am

7-ELEVEN KEMBAR 7 LAH TU KAN?...KEKEKEK

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Urub's on Fri Dec 04, 2009 2:24 pm

ya....7-7 kn...haha...ada 3 lg lum kluar kn..

Urub's
Pengunjung Senior

Posts : 411
Join date : 2009-10-24

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by djt on Sat Dec 05, 2009 10:04 am

Sumandak, ingilish, om urang putih

Ada bah kenen satu sumandak ni yg baru belajar inggeris...jadi Bahasa inggerisnya pun tau taulah...jadi pada satu hari ni sumandak bajalan jalan shoping tahun baru sina...tiba tiba dia terlanggar seorang lelaki orang putih yg sedang melancong & berjalan jalan di sebuah pusat membeli belah..

Sumandak : Oppssss....I'm Sorry...(malu malu la kunun)
Orang Putih : Im sorry too..(Senyum juga...kunun friendly lah)

Tu sumandak tadi mula bingung dan merasakan dia harus menjawab lagi sama tu org putih..sambil senyum lagi dia jawab

Sumandak : im sorry three...
Orang Putih : "What are you sorry for?" ..(mula heranlah dia ni)
Sumandak : "I'm sorry, five." (ngan konpiden dia jwb..)

Orang putih pun terus jalan....ndak tau dia paham ka.... apa ka ...konpius kali...hehe...

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by aa on Sat Dec 05, 2009 9:23 pm

Nama kedai RESTORAN NASI AYAM,

3 org om masuk kedai,

Jadi taukeh cina datang dan bertanya pada om ,

Bos mau makan apa.....

om pun menjawap mau makan nasi ayam.....

Taukeh cina kata nasi ayam habis bos...

c om marah "puki ayam" dia bilang

Taukeh jawab lagi.... pukiayam pun habis bos..............

hahahaha.....

aa
Pengunjung Senior

Posts : 374
Join date : 2009-10-07
Age : 43
Location : penampang

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Sponsored content Today at 4:05 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 14 Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum