KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

Apa berita anda @ kampung hari ini?

Page 19 of 22 Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by ies on Sun Oct 25, 2009 9:58 pm

btl ka klu tamu bsr d KB ada jual kerbau??? huhuhu sy x prnah p o

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Mon Oct 26, 2009 7:45 am

ies wrote:btl ka klu tamu bsr d KB ada jual kerbau??? huhuhu sy x prnah p o
dulu ada... skarang cuma ada jual ayam2 kg, kambing dan ada la juga haiwan2 yg agak pelik spt itik dan kucing siap. burung2 pun ada jual spt tekukur dan punai....

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Tue Oct 27, 2009 10:46 pm

hari ini saya ke KK... urusan pejabat, sambil2 tu saya singgah di Bantayan tamparuli .. ke Jabatan haiwan untuk membeli bibit ayam kacukan sebanyak 20 ekor.. kos RM1.5x20 ekor = RM30.00, ni untuk saya piara untuk kegunaan krismas nanti... waktu tu ayam2 ini suda basar2 kali... maka buli la... Laughing

sampai rumah terus saya bikin kandang kecil lengkap dengan lampunya... dorang bilang kalau anak ayam terpaksa kasi lampu, kalau inda nanti mati kesejukan tu orang jab haiwan bilang! lampu bulat 60 watt saya pakai...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by accoe_n2n on Wed Oct 28, 2009 9:34 am

btl lh tue uncle..kmi p0n da jgk bli ank aym 10 ekor ja ne..tp sorou lh kn..hehe

accoe_n2n
Pengunjung Tetap

Posts : 614
Join date : 2009-09-01
Age : 24
Location : nuntunan,keningau

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by ies on Wed Oct 28, 2009 10:46 am

wa bgs o, ada psediaan awal krismas Very Happy

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by jo on Wed Oct 28, 2009 5:14 pm

accoe_n2n wrote:btl lh tue uncle..kmi p0n da jgk bli ank aym 10 ekor ja ne..tp sorou lh kn..hehe
10 ekor pun jadi tu... yg penting persediaan...

ies wrote:wa bgs o, ada psediaan awal krismas Very Happy
ketara betul ba dorang kan ies.... Laughing

jo
Pengunjung Senior

Posts : 284
Join date : 2009-06-16

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by ies on Wed Oct 28, 2009 5:45 pm

jo wrote:
accoe_n2n wrote:btl lh tue uncle..kmi p0n da jgk bli ank aym 10 ekor ja ne..tp sorou lh kn..hehe
10 ekor pun jadi tu... yg penting persediaan...

ies wrote:wa bgs o, ada psediaan awal krismas Very Happy
ketara betul ba dorang kan ies.... Laughing
hahaha maan nopolah jo

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Thu Oct 29, 2009 7:09 am

sia p pitas hari ini... lawat projek (kerja). harap2 semua berjalan baik...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by buhangkut on Thu Oct 29, 2009 6:41 pm

banyak jalan2 tuan edy...

buhangkut
Pengunjung Senior

Posts : 485
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Thu Oct 29, 2009 9:15 pm

baru balik tadi... pening saja ni kepala... banyak kerja dan banyak jalan.. tapi inda apa sebab bila masuk ni forum.. rasa relax saja, penat pun hilang!

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by freddybenz on Thu Oct 29, 2009 9:58 pm

oh ya kelmarin kami d kg ada gotong royong bersama(jkkk,AIM & Usaha Maju) anjuran JKKK kg,so...berjalan dgn lancar dan siap seperti yg djangkakan,ramai sambutan...lepas siap yg lain pulang,tapi ada 4,5 perampuan berdudukan,tiba2 c ilis limpas dan tu perampuan tahan dia...nah kena pulitik sabun,terpaksa dia bagi rm60.00.apa lagi cari kinomol la....sa kira tu tajau ada 5 juga o...wadu...pening + kogutan esok pagi...nasip shif petang..... Embarassed

freddybenz
Pengunjung Tetap

Posts : 669
Join date : 2009-06-16
Age : 41
Location : Desa Sepi Kg N2n Apin-Apin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Tyriss on Thu Oct 29, 2009 10:00 pm

sjak pagi lg hujan dsni labuan...sjuk2 ja dcni smpai mlm...baju2 bjemur pla lmbt kering....huhu

Tyriss
Pengunjung Awal

Posts : 83
Join date : 2009-08-24
Age : 29
Location : Kg.Nuntunan apin-apin keningau

View user profile http://www.facebook.com/tyriss.yeah#!/tyriss.yea

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by MooK on Mon Nov 02, 2009 1:40 pm

hari ini sia pigi kawin sana JPN.. tadi jam 9.30am lagi.. buli sdah pigi bulan madu ni hahahaha

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by LEE XIN TONG on Mon Nov 02, 2009 2:13 pm

HARI NI,MCM BIASALAH KERJA.TIADA APA YG MENARIK.2 X POWER CUT DAH NI. MAU MARAH PUN TIADA GUNA. SENDIRI LUPA SAVE DRAWING...

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Mon Nov 02, 2009 7:25 pm

MooK wrote:hari ini sia pigi kawin sana JPN.. tadi jam 9.30am lagi.. buli sdah pigi bulan madu ni hahahaha
hehehe tuan, mcmanalah? okkan... mcm yg selalu disebut2kah? lain drpd yg lain kan... hehehehe... welcome to the club... tp, mmg ok tu mula2... lepas tu mcm biasa sj, hahahahahaaaa...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Urub's on Tue Nov 03, 2009 2:07 pm

sy di labuan ari ni mcm mnjalankan idup yg baru..harus dtg ke balai lg utk kali yg kedua..setela mengalami kmalangan pagi kelmarin..aduh..hmpir jd arwah..sakit2 pun kena p balai jg..kdg2 pihak polis ni tak bertimbangrasa o..diorang mau keja mrk cpat siap ja tnpa peduli keadaan org..

Urub's
Pengunjung Senior

Posts : 411
Join date : 2009-10-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Tue Nov 03, 2009 5:15 pm

wa... bukan main o pengalaman kau ni urub... nasib baik indada apa2... nanti dari surga pula ko berforum!

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Tue Nov 03, 2009 5:23 pm

hari ini saya agak sibuk mcm mo pingsan... tiba2 pula Kota Belud mau mengadakan hari RAKAN ALAM SEKITAR .. so sya yg jadi event manager... semua hal mo kana urus dari penyediaan pentas, live ban, confirm YB yg datang, cari pengacara, cari artis2 yg famous... fuh... bukan main ooo..

ke pelusuk dunia sia mencari si stacy, si felix, si linda, lotter, si abu bakar ellah (ampal), si Otho sinar fm, rich, velvet.. dan banyak lagi... bukan senang rupanya berurusan dgn dorang ni... terpaksa la sia jual "nama" siiikit baru dorang layan... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Tue Nov 03, 2009 5:37 pm

ada juga sia bercerita dgn si reynoldo.. dia ni penyanyi dari sabah, juara bintang RTM dan juara Voice of asean 2009... the first sabahan yg jadi juara asian... buli tahan ni tanak ni...

ni la yg saya ingat dan rasa2 ba... org kg kita sebenarnya buli ba menyanyi tapi menyanyi dgn bagus satu hal... atitude yg baik satu hal lagi... kalau dua2 ni buli berjalan bersama, pasti berjaya! Bayaran dorang bukan mura ooo... ribu2 ba... siap tanggung tiket kapal terbang lagi...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by freddybenz on Fri Nov 06, 2009 6:52 am

Gd Morning Tuan Ancis, ini hari (06/11) ada mesyuarat JKKK jam 7pm,tempat Mini Dewan Kg N2n.Hanya untuk Ajk JKKK dan ketua2 KKD kg N2n saja.Agenda....?... jan lupa kio, Tq.

freddybenz
Pengunjung Tetap

Posts : 669
Join date : 2009-06-16
Age : 41
Location : Desa Sepi Kg N2n Apin-Apin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Mon Nov 23, 2009 12:03 pm

hai semua warga nuntunan... slm sjhtera...
saya sekarang di KL ada persidangan... tngh rehat skrg, masih rasa penat... semalam sampai dekat pukul 11mlm... siok pula ada KNF, mcm masih terasa berada di kg, hehehe...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Mon Nov 23, 2009 12:27 pm

ada gambar upload la... lama inda ke KL tapi 2-9/12/2009 ini saya akan ke sana juga...... satu batalion kami dgn keluarga.... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Mon Nov 23, 2009 12:32 pm

ok, nt saya ambil gambar2 dulu... di bilik skrg, tunggu 2pm sambung semula...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Mon Nov 23, 2009 12:49 pm

bila kau balik sabah?

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by ies on Mon Nov 23, 2009 1:54 pm

rmai o urg p kl time cuti skul...pa pun jg H1N1 k.....

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Sponsored content Today at 10:03 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 19 of 22 Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum