KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

Apa berita anda @ kampung hari ini?

Page 1 of 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Next

View previous topic View next topic Go down

Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Wed Jun 24, 2009 8:16 am

Tred ini saya buka supaya setiap kita boleh berkongsi "diari", mana tau boleh dijadikan pedoman akan datang!

awal pagi ni sa chek si mook suda onliine, awal juga ooo...

hari ini saya jadual ke KK tapi ada pula mesyuarat di pejabat daerah kota belud...! Mesyuarat macamana mo kasi layanan paling bagus kepada pelanggan.. he hee.. ada juga mesyuarat begini ooo..

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Wed Jun 24, 2009 10:13 am

saya limpas sana sungai hari ini, terasa sedih juga sb air sungai makin kecil. Kalau berterusan kemarau, mgkin tdk keringlah tp ckup utk buat org kampung panik, hehe... dan nampak tdk cantik lg sb sikit air sj...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by MooK on Wed Jun 24, 2009 11:57 am

semalam sekitar jam 7pm kami pegi memanggang ikan sana dupis.. ramai juga kami 10 orang... panggang ikan uji rashid sama ikan kayu.. memang syok makan malam ramai².. apa lagi kalau d siring sungai.. lepas tu rukut² beli 1 tajau harga rm30... sekitar jam 11 malam baru kamu pulang rumah..

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Wed Jun 24, 2009 12:04 pm

aieee... tiada siapa2 kol sayapun...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by MooK on Wed Jun 24, 2009 7:37 pm

rancangan mengajut bah tuan.. tiba² saja diorang bawa p memanggang..

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Wed Jun 24, 2009 7:51 pm

lain kali bawa2lah bah sia join... Sad

petang tadi saya limpas sana dupis, saya nampak diurang si rioh magasak sana bawah jabatan... yg lucu, dia bilang magasak tp air tdk habis2, hehehe... saya tingu, masih besar air yg masuk. Dia bilang diurang dr pagi lagi...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by MooK on Wed Jun 24, 2009 7:57 pm

napalasan dia punya tunturu kurik tu batu sama pasir bikin timbun hahaha...

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Wed Jun 24, 2009 8:01 pm

tp dpt ikan kecil2 sj, hahahahahhaaa... itulah pasal saya tdk mnta bagi tadi tu... Very Happy

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by MooK on Wed Jun 24, 2009 8:12 pm

kecil² tapi penuh palastik bah tu.. kalau buat bosou sedap bah tu hahaha

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Julyandiney on Wed Jun 24, 2009 10:55 pm

Ansis kemarau betul ka sana....air semakin sikit sempit lah habitat tu ikan....macam d aqurium pula nanti oo.....

Julyandiney
Pengunjung Awal

Posts : 67
Join date : 2009-06-24
Age : 38
Location : kota kinabalu

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Wed Jun 24, 2009 11:01 pm

ya, kemarau... ada juga hjan sekali sekala tp sekejap sj... ada gambar sungai tu, kecil sdh air...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Fri Jun 26, 2009 1:09 am

setelah agak lama nda hujan... ari ni hujan di KK dan KB... waktu ptg ada la hujan wpun inda lebat tapi cukup la... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by edy on Fri Jun 26, 2009 1:13 am

ari ni (kemarin ba sebenarnya, ari 4) sia juga p lawat saudara di hopital Likas (dulu SMC)... saya jumpa satu orang sumandak lawa dan dia sakit.. sudah bertahun2 dia sakit... dan dia kena masuk wad... sekali tanya, dia rupanya orang pangas, dia bilang si AWID tu abang dia..! Semoga dia cepat sembuh...


tidak juga saya menanya sebenarnya pada mula2nya tapi dia tegur dan dia bilang dia kenal saya... so saya pun tanya la...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Fri Jun 26, 2009 11:49 pm

hari ni saya jumpa si tuan jailis sana keningau, tp saya dpt hon & lambai tangai sj pasal mo cepat... dia telefon mo bawa minum tp saya tdk dpt sb mo ambil anak saya di sekolah... minta mahap sjlah sama dia, mgkin kecewa juga dia tu...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by gaman87 on Sat Jun 27, 2009 6:42 am

x lma lgi sy mau merdeka sda ni,mggu dpn final exam sda,Wish me luck k my all pren..Minta2 la sy dpt posting d hosp LIKAS..x mau sy cni KL,susah mau hidup..x sabar sda mau blk kg..langadon rumuba molohing,tompinai om tambalut kalangadan..andadon oku no kio,oruhai oku no gumuli id kg nuntunan keningau sabah..huhu..

gaman87
Pengunjung Awal

Posts : 71
Join date : 2009-06-18
Age : 29
Location : Kg NuN2NaN

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Sat Jun 27, 2009 8:34 am

hari ni mgkin saya kana numbur... tadi masa di awas2 time driving pigi karaja, laju juga sayalah, first time ada burung tekukur langgar cemrin kereta saya, apa lg matilah... tp saya tdk nampak dia jatuhlah, tp confirm mati... ada bas di belakang saya yg nampak peristiwa itu... saya jalan sj, tdk berhenti... dlm hati saya kesian juga itu burung... tp apa boleh buat, tdk sengaja...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by freddybenz on Sat Jun 27, 2009 9:01 am

ya..bagus ko beli no kereta ko,bom terus d 5 tpt ah..nanti nyasal mah..tpi jan saja yg burung poiwit2 tu kena langgar....hee.hee...

freddybenz
Pengunjung Tetap

Posts : 669
Join date : 2009-06-16
Age : 41
Location : Desa Sepi Kg N2n Apin-Apin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by freddybenz on Sat Jun 27, 2009 9:04 am

oh ya..smlm kan dikg tiada karan,kesian yg buat aramai te...mnungu smpai jam 9pm...sekali sa pulang jam 12 mlm,baru malatup live ban smpai jam 2 am mgkin tu... tpi ni pagi buli apil bah... Sleep

freddybenz
Pengunjung Tetap

Posts : 669
Join date : 2009-06-16
Age : 41
Location : Desa Sepi Kg N2n Apin-Apin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Sat Jun 27, 2009 9:06 am

hehehe... kesian juga... ada bekas di cermin saya tp tdk pecahlah... kalau itik ka, patu ka, misti picah punya, hehehe...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by gaman87 on Sat Jun 27, 2009 9:07 am

band d mna 2 liau? ada function ka smlm?

gaman87
Pengunjung Awal

Posts : 71
Join date : 2009-06-18
Age : 29
Location : Kg NuN2NaN

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Sat Jun 27, 2009 9:07 am

freddybenz wrote:oh ya..smlm kan dikg tiada karan,kesian yg buat aramai te...mnungu smpai jam 9pm...sekali sa pulang jam 12 mlm,baru malatup live ban smpai jam 2 am mgkin tu... tpi ni pagi buli apil bah... Sleep
ya, di rumah pun blackout semalam, lama juga, nasip baik tiada aramaiti... durang boleh apil hari ni...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by gaman87 on Sat Jun 27, 2009 9:10 am

sapa yg anjur aramai ti smlm?

gaman87
Pengunjung Awal

Posts : 71
Join date : 2009-06-18
Age : 29
Location : Kg NuN2NaN

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Ansis on Sat Jun 27, 2009 9:23 am

semua duranglah tu... taulah diurang tu tiba2 dpt idea...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by gaman87 on Sat Jun 27, 2009 9:25 am

oo..mala...kalo sy d kg 2 komfom t'ikut sda 2..taaapun...baaangat po...

gaman87
Pengunjung Awal

Posts : 71
Join date : 2009-06-18
Age : 29
Location : Kg NuN2NaN

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by liau7080 on Sat Jun 27, 2009 11:46 am

ada kahwin sana towud malam ini...siapa minat dijemput.. affraid

liau7080
Moderator
Moderator

Posts : 148
Join date : 2009-06-26
Age : 41
Location : apin2, keningau.

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa berita anda @ kampung hari ini?

Post by Sponsored content Today at 10:03 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum