KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by eJery on Fri Jul 17, 2009 8:19 pm

hahhahaa... manatau kana numbur.

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by Ansis on Fri Jul 17, 2009 11:01 pm

hehe... palan2 mo lari tajuk... Smile

tuan mook, sdhlah kao jalan kaki pigi rijop?

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by edy on Sat Jul 18, 2009 10:10 am

moookkkk... mana kau?


Last edited by edy on Sat Jul 18, 2009 9:05 pm; edited 1 time in total

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by eJery on Sat Jul 18, 2009 11:43 am

oooppppppppssss..... brek mati... hahaha... telimpas suda tu simpang.. hahaha...

ya.. mookk...sudah ko p intervieu si aki kundaya ka..

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by MooK on Sat Jul 18, 2009 8:29 pm

alaa.. hari ni sia pigi sana bah dengan kamera digital sia sama sia punya handycame.. tapi tu aki sia puas cari dia punya ic tapi tidak jumpa.. mungkin dia lupa dimana dia simpan tu ic.. tapi dia bilang sama sia, dia akan cari.. mungkin bisuk atau lusa sia pigi lagi sana.. jangan risau.. Razz

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by eJery on Sat Jul 18, 2009 8:41 pm

ooh.. mcm tu lah mook.. hehehe... tetambah2 sikit mook ko..

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by MooK on Sat Jul 18, 2009 9:42 pm

ceh

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by edy on Sun Jul 19, 2009 6:55 pm

MooK wrote:ceh

ingat kan bunyi "cisssss".... he he he...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by buhangkut on Sun Jul 19, 2009 8:31 pm

cisssss juga tu tp salah tulis, kan tuan mook? Very Happy

buhangkut
Pengunjung Senior

Posts : 485
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by MooK on Mon Jul 20, 2009 12:57 am

kalau ceh bunyi dia yg baru keluar dari ice box.. kalau ciss dia bilang yang minuman tidak sejuk.. kakakaka

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by eJery on Mon Jul 20, 2009 2:12 am

nah kan.. tekeluar suda sikit... Basketball

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by MooK on Mon Jul 27, 2009 12:51 pm

sudah sia pinjam ic dia untuk mau scan saja...

c aki kundayah bilang dalam ic ni main aga² saja.. tidak tahu betul ka tidak..

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by eJery on Mon Jul 27, 2009 1:01 pm

sah lah bah itu mook... ada bukti rasmi.

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by edy on Mon Jul 27, 2009 1:05 pm

umur.....91 tahun...!!!!

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by edy on Mon Jul 27, 2009 1:07 pm

bagus mook... ada perkembangan! di samping itu bole juga cari2 lagi... mana tau ada yg seangkatan! Si Giba macamana? boleh dapatkan scan IC dia?

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by MooK on Mon Jul 27, 2009 1:08 pm

kira tua juga la 91 tahun..

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by edy on Mon Jul 27, 2009 1:08 pm

lepas odu Giba, siapa lagi yaaa...????

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by MooK on Mon Jul 27, 2009 1:09 pm

edy wrote:bagus mook... ada perkembangan! di samping itu bole juga cari2 lagi... mana tau ada yg seangkatan! Si Giba macamana? boleh dapatkan scan IC dia?
sia jarang sudah jumpa ni org.. selalu dia pigi tamu setiap hari sabtu.. tapi sekarang macam tida sudah sia jumpa dia.. nanti kalau jumpa sa tanya juga ic dia la...

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by edy on Mon Jul 27, 2009 1:09 pm

lepas tu kita anjur acara utk penghargaan kepada mereka! cari yg 80 thn ke atas!

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by edy on Mon Jul 27, 2009 1:10 pm

MooK wrote:
edy wrote:bagus mook... ada perkembangan! di samping itu bole juga cari2 lagi... mana tau ada yg seangkatan! Si Giba macamana? boleh dapatkan scan IC dia?
sia jarang sudah jumpa ni org.. selalu dia pigi tamu setiap hari sabtu.. tapi sekarang macam tida sudah sia jumpa dia.. nanti kalau jumpa sa tanya juga ic dia la...

ngam tu, kau sentiasa bawa ko punya digital camera..!

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by MooK on Mon Jul 27, 2009 1:10 pm

ok tuan.. nanti sia cuba..

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by edy on Mon Jul 27, 2009 1:11 pm

edy wrote:bagus mook... ada perkembangan! di samping itu bole juga cari2 lagi... mana tau ada yg seangkatan! Si Giba macamana? boleh dapatkan scan IC dia?

kerja ni mcm si ansis pun buli buat sebab dia limpas2 selalu rumah dorang tu.....

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by MooK on Mon Jul 27, 2009 9:46 pm

ya kan.. suruh tuan ansis la.. hehe

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by Ansis on Tue Jul 28, 2009 10:39 am

ok, si odu giba nt saya urus, yg si aki sana rijop tu mcmana? mcm taun lalu lg cerita tu... Smile

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by MooK on Wed Jul 29, 2009 11:47 am

MooK wrote:sudah sia pinjam ic dia untuk mau scan saja...


c aki kundayah bilang dalam ic ni main aga² saja.. tidak tahu betul ka tidak..
hehe tuan ansis ketinggalan Razz

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa penduduk yang paling "TUA" kg kita?

Post by Sponsored content Today at 4:49 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum