KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by edy on Sun Sep 27, 2009 9:31 pm

ya kan..tegantung pula ni tred... cuba kunun tengok tarikh perlantikan dorang ni... mimang ramai tapi yg penting tarikh perlantikan!

perlantikan saya ialah pada 3 Dis 1991... he he he... mimang bukan kakitangan kerajaan yg pertama di kg kita....

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by eJery on Sun Sep 27, 2009 11:48 pm

Aiii.. Bukan ada sudah ka org yg kana lantik p menemurama / cari maklumat tu? Hehehhe...

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by MooK on Mon Sep 28, 2009 9:24 pm

sesiapa yang berkesempatan boleh pigi tanya terus... jangan tunggu yang kena lantik, mana tau yang kena lantik tu tiada masa...

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by eJery on Mon Sep 28, 2009 10:17 pm

Ya betul tu. Hehehhe..

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by LEE XIN TONG on Tue Nov 03, 2009 2:30 pm

KALAU C AGUS MUNGKIN BUKANLAH...SEBAB DIA PENCEN TAHUN 1986.

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by edy on Tue Nov 03, 2009 5:44 pm

ada kemungkinan juga ooo dia kakitangan pertama... sebab dia kerja lebih daripada 30 thn... ertinya, sebelum tahun 1956 dia suda kerja kerajaan... !

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by buhangkut on Tue Nov 03, 2009 7:21 pm

mungkin dialah yg paling lama tu...

buhangkut
Pengunjung Senior

Posts : 485
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by edy on Tue Nov 03, 2009 11:46 pm

LEE XIN TONG wrote:KALAU C AGUS MUNGKIN BUKANLAH...SEBAB DIA PENCEN TAHUN 1986.
Utk anak2 si agus atau UNcle agus sendiri, cuba tanya di JPS Keningau... mungkin fail peribadi dia masih ada.. kemungkinan besar gambar dia waktu belasan tahun pn masih ada di sana.. paling tidak pun di arkib negeri.. so senang dapat tu!

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by MooK on Wed Nov 04, 2009 7:53 am

kira lama sudah tu pencen tahun 1986..

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by LEE XIN TONG on Wed Nov 04, 2009 8:28 am

aik..ko ni edy...macam tau tau ja ada gambar c agus sana kota belud jps. Very Happy

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by Ansis on Wed Nov 04, 2009 7:07 pm

bukan jps KB tp JPS kenigau bah... mmg ada di sana tu rekod lama2 dia...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by mafia1975 on Wed Nov 04, 2009 8:35 pm

c uju bah, bapa c onong

mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by ies on Wed Nov 04, 2009 8:49 pm

ba, kasi kumpul maklumat la, bru kita tau sapa kakitgn 1st d n2n

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by edy on Wed Nov 04, 2009 9:28 pm

LEE XIN TONG wrote:aik..ko ni edy...macam tau tau ja ada gambar c agus sana kota belud jps. Very Happy
sia bilang di keningau ba... bukan KB... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by ies on Wed Nov 04, 2009 9:50 pm

hahahahahaha

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by LEE XIN TONG on Thu Nov 05, 2009 8:57 am

Paling last gia dia kerja sebelum pencen di JPS Apin-apin....yg di Kg nuntunan tu......

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by buhangkut on Thu Nov 05, 2009 10:08 am

sa rasa mcm bapa ko lah yg pertama kerja kerajaan...

buhangkut
Pengunjung Senior

Posts : 485
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by LEE XIN TONG on Thu Nov 05, 2009 11:21 am

Shocked Shocked Shocked BAPA SIA?.... Rolling Eyes Rolling Eyes

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by mafia1975 on Thu Nov 05, 2009 9:03 pm

sapa dapat teka dgn tepat kan, saya blanja mkn kfc.... What a Face

mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by aa on Sun Nov 08, 2009 8:08 pm

Si RIP masitol pun kerja kerajaan tu dulu....cuba kunu tanya si kapulu....
Klu mandi arigison dia marah2 tu he...he...

aa
Pengunjung Senior

Posts : 374
Join date : 2009-10-07
Age : 43
Location : penampang

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by mafia1975 on Sun Nov 08, 2009 8:16 pm

rip masitol 1 skot dgn bapa c leexintong, psl arigison ni kan, dulu ambil air sana jmbatan gantung lama,time tu mafia ada juga keje sana sikit2 pasang gobion, skrg arigison ambil air sana dekat balairaya

mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by buhangkut on Sun Nov 08, 2009 9:14 pm

LEE XIN TONG wrote:Shocked Shocked Shocked BAPA SIA?.... Rolling Eyes Rolling Eyes
ya, dialah mungkin yg pertama kerja kerajaan...

buhangkut
Pengunjung Senior

Posts : 485
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by mafia1975 on Sun Nov 08, 2009 10:22 pm

apa2 keje pun biarla ada pencen agar d ari tua tak lagi brkrja kuat, sbb dah ada duit pencen kan hangkut,,,,macam mafia ni kena lagi keje sbb ada cucu 1,,,heii,,,pesan org2 tua

mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by edy on Mon Nov 09, 2009 6:52 am

buhangkut wrote:
LEE XIN TONG wrote:Shocked Shocked Shocked BAPA SIA?.... Rolling Eyes Rolling Eyes
ya, dialah mungkin yg pertama kerja kerajaan...
buli kasi sah suda ka ini? Dokumen terpaksa la si LXT atau si aa yg cari... trus ambil gambar tu dokumen dgn camera HP... trus upload di sini saja...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by LEE XIN TONG on Mon Nov 09, 2009 8:26 am

Very Happy tunggu balik kampung dulu lah ni edy...kalau si aa tu selalu pulang kg itu. nanti kami pg kurik itu gambar sana peti simpanan gambar si mama. hehehe

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa kakitangan kerajaan yg pertama di kg nuntunan?

Post by Sponsored content Today at 10:01 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum