KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by mzponieeee87 on Fri Dec 11, 2009 1:44 am

wah...best noh da nga kuroyon poh ti auh kanto kouli gia ti...em ho noh bo da ti,anggap nopo orang2 yg boros2 saya ti langadon sama saya hehe

mzponieeee87
Pengunjung Awal

Posts : 5
Join date : 2009-11-13
Age : 29
Location : nonggo nopo

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by LEE XIN TONG on Fri Dec 11, 2009 11:30 am

mzponieeee87 wrote:ooooo...sebab saya sendiri lama sudah be tidak balik kampung,sekali nga kena cakap be macam-macam, apa pun kira ok jugalah masih kena ingat,kalo boleh da nga biarla secara positif kio hehe,apa nodi cerita d kampung skg ....?

MACAM BUNYI MERAJUK JA NI.....JANGAN BEGITU..BE HAPPY..KITA TAK LEH TUTUP MULUT ORANG, HANYA KITA DAN TUHAN YANG TAHU.... PULANGLAH.....

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by androlo on Fri Dec 11, 2009 11:46 am

emm,hdup msti sbar..p.ramli blang coobaaann... Very Happy

androlo
Pengunjung Senior

Posts : 387
Join date : 2009-08-09
Age : 28
Location : rizop

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by djt on Fri Dec 11, 2009 11:48 am

[quote="androlo"]emm,hdup msti sbar..p.ramli blang coobaaann... Very Happy[/quot

b cool kio tuan androlo.... Very Happy

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by androlo on Fri Dec 11, 2009 12:01 pm

hehehe..mesti2.. Very Happy Very Happy

androlo
Pengunjung Senior

Posts : 387
Join date : 2009-08-09
Age : 28
Location : rizop

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Urub's on Fri Dec 11, 2009 1:24 pm

apa buli bikin.....hidup mesti diteruskn ka gia di melayu...

Urub's
Pengunjung Senior

Posts : 411
Join date : 2009-10-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by mzponieeee87 on Fri Dec 11, 2009 3:28 pm

em yelh be kayo...mcm ni la hidup hehe...

mzponieeee87
Pengunjung Awal

Posts : 5
Join date : 2009-11-13
Age : 29
Location : nonggo nopo

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by huukma on Fri Dec 11, 2009 9:46 pm

yalah kan..cari makan mmg macam ini..cuma jgn lupakan asal usul la..

huukma
Pengunjung Senior

Posts : 489
Join date : 2009-07-16

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by ies on Fri Dec 11, 2009 10:10 pm

LEE XIN TONG wrote:
mzponieeee87 wrote:ooooo...sebab saya sendiri lama sudah be tidak balik kampung,sekali nga kena cakap be macam-macam, apa pun kira ok jugalah masih kena ingat,kalo boleh da nga biarla secara positif kio hehe,apa nodi cerita d kampung skg ....?

MACAM BUNYI MERAJUK JA NI.....JANGAN BEGITU..BE HAPPY..KITA TAK LEH TUTUP MULUT ORANG, HANYA KITA DAN TUHAN YANG TAHU.... PULANGLAH.....

peduli ba klu urg ckp2, e2 hak dorg...kta x dpt tutp mlt dorg 2 bckp. klu pkra x bgs dorg ckp x pyh la dgr....y pntg kta tau apa y kta buat bei

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Ansis on Sat Dec 12, 2009 9:21 am

ok, back to topic please...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by LEE XIN TONG on Sat Dec 12, 2009 11:25 am

peduli ba klu urg ckp2, e2 hak dorg...kta x dpt tutp mlt dorg 2 bckp. klu pkra x bgs dorg ckp x pyh la dgr....y pntg kta tau apa y kta buat bei[/quote]

KALAU KITA BAIK PUN ORANG AKAN CAKAP, KALAU KITA JAHAT PUN ORANG AKAN CAKAP, KALAU KITA DIAM PUN ORANG AKAN CAKAP JUGA....MULUT TEMPAYAN BOLEH DI TUTUP, MULUT ORANG SUSAH NAK DI TUTUP....APA PUN BERGEMBIRA DI MASA HIDUP...AIK!KELUAR TAJUK DAH NI.. Very Happy

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Ansis on Sun Dec 13, 2009 12:19 am

ok, back to topic please... Very Happy

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by WELL on Tue Apr 20, 2010 2:23 pm

progm,nopo tadau biano nga,moi koi lawan main bula hilo kg,babagon.balas dendam koi d gulu nala 2-1

WELL
Pengunjung Awal

Posts : 11
Join date : 2010-04-20
Age : 37

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Admin on Tue Apr 20, 2010 8:14 pm

om kamanang kou nono kakad baino?

_________________

Admin
Admin

Posts : 4885
Join date : 2009-06-09

View user profile http://nuntunankeningau.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by edy on Fri Apr 23, 2010 8:29 am

WELL wrote:progm,nopo tadau biano nga,moi koi lawan main bula hilo kg,babagon.balas dendam koi d gulu nala 2-1
nunu perkembangan? Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Admin on Fri Apr 23, 2010 4:37 pm

hehe... naala kanto tu ingaa no bongut...

_________________

Admin
Admin

Posts : 4885
Join date : 2009-06-09

View user profile http://nuntunankeningau.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by ies on Sun Apr 25, 2010 12:14 pm

huhuhu boring o....lama x diam d rmh mcm ni...hehehe p dating pun, x dpt....layan fb, knf n gem sj la ni...

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Urub's on Sun Apr 25, 2010 1:24 pm

bagus lg ko diam ruma...saya ni ari minggu pun keja knun ni...nsib dekat ja tu kg halaman...

Urub's
Pengunjung Senior

Posts : 411
Join date : 2009-10-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Admin on Sun Apr 25, 2010 1:33 pm

Saya skrg ni, mau sj pg berendam sana sungai, hehe... terasa sejuk menyegarkan tu nanti...

_________________

Admin
Admin

Posts : 4885
Join date : 2009-06-09

View user profile http://nuntunankeningau.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by ies on Sun Apr 25, 2010 1:51 pm

Urub's wrote:bagus lg ko diam ruma...saya ni ari minggu pun keja knun ni...nsib dekat ja tu kg halaman...
ari ni sj sy d rmh ni....lps ni sy keja mcm biasa, 9hb baru cuti tp 1hari sj..

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by edy on Sun Apr 25, 2010 10:36 pm

saya baru balik dari kg... pulang tuk cuti dlm satu dua hari saja... cuti ujung minggu....

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Julyandiney on Wed May 12, 2010 12:09 am

wah best ni.....sia lau d cni selain kerja la...kadang2 pg cri lindung aktiviti ni....

Julyandiney
Pengunjung Awal

Posts : 67
Join date : 2009-06-24
Age : 38
Location : kota kinabalu

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by WELL on Wed May 12, 2010 1:58 pm

16hb kamaatan d mambakut,banyak prtdgian akan di adakan.ada 30 bosikol sebagai hadiah cabutan tiket bertuah.siapa berminat jumpa paci mu di sana,...

WELL
Pengunjung Awal

Posts : 11
Join date : 2010-04-20
Age : 37

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Ansis on Wed May 12, 2010 6:35 pm

wah best tu... kalau dpt 1 basikal ok sdh tu...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by edy on Fri May 14, 2010 11:29 am

mcmana mo dapat tu tiket...? Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Sponsored content Today at 5:35 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum