KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Page 2 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by ies on Sat Nov 14, 2009 7:48 pm

mafia1975 wrote:ies,apa itu katarak.

mafia, dh pakai cermin mata
nti sy jwb dlm ruangan kesihatan..jmpa d sanaaaaa

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by ies on Sat Nov 14, 2009 10:30 pm

hahahaha rmai o kmi d rmh ni mlm.....kmi minum JD

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by ies on Sun Nov 15, 2009 8:47 pm

huh ari ni sy p sana komp.sukan likas, ad trade fair....best...byk mkanan y murah2...hehehe pa lg shopping la i

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by tiger on Mon Nov 16, 2009 3:59 pm

hari ini saya satu hari di rumah... rehat saja sebab penat kemarin dgn acara2 aramai tii... Laughing

tiger
Pengunjung Awal

Posts : 68
Join date : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by tiger on Mon Nov 16, 2009 4:00 pm

lupa pula... ni tred utk yg inda tinggal di kg ketika ini ba kan... ngam juga la sebab sya juga indada di kg sekarang ni... tidak jauh, cuma sekitar KK saja..

tiger
Pengunjung Awal

Posts : 68
Join date : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Urub's on Mon Nov 16, 2009 4:27 pm

tul tu tiger,walaubagaimanapun,kita trus ja sokong forum ni kio..

Urub's
Pengunjung Senior

Posts : 411
Join date : 2009-10-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by mafia1975 on Mon Nov 16, 2009 6:20 pm

teger d kk sja,,,,patut la ada org cakap teger kena kurung d zoo lok kawe...

mafia... apa pun keadaannya, d mana jua kita brada jgn lupa asal usul kita... rindu pula nak ambik buluh d sarayo lepas tu buat rakit sampai dupis...

mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by androlo on Tue Nov 17, 2009 11:00 am

mafia1975 wrote:teger d kk sja,,,,patut la ada org cakap teger kena kurung d zoo lok kawe...

mafia... apa pun keadaannya, d mana jua kita brada jgn lupa asal usul kita... rindu pula nak ambik buluh d sarayo lepas tu buat rakit sampai dupis...

tau jga mafia ah..hehe..tul tu mafia,sy sokong 100%.d mna pn kta berada sorohon kasari nontodan kii..hehe

androlo
Pengunjung Senior

Posts : 387
Join date : 2009-08-09
Age : 28
Location : rizop

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by djt on Tue Nov 17, 2009 11:06 am

sorohon po e kinosukodon kio androlo.......

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by edy on Tue Nov 17, 2009 4:50 pm

djt wrote:sorohon po e kinosukodon kio androlo.......
topot... pintong-intong innoh sayur.... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by MooK on Tue Nov 17, 2009 7:50 pm

edy wrote:
djt wrote:sorohon po e kinosukodon kio androlo.......
topot... pintong-intong innoh sayur.... Laughing
hahaha terus sia ingat c Bungis.. macam dia yang cipta ni perkataan

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by djt on Tue Nov 17, 2009 8:48 pm

hehe...memang betul tu dia cipta time krismas taun2 lalu...

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by edy on Wed Nov 18, 2009 7:42 am

djt wrote:hehe...memang betul tu dia cipta time krismas taun2 lalu...
he he... kau yg ajar/kasi tau sia ni tuan... Laughing Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by djt on Wed Nov 18, 2009 8:48 am

haha...itu lai bai tu...osomok no wagu krismas om obuli noh wagu "pintong intong ino sayur hehe Laughing

djt
Pengunjung Setia

Posts : 1200
Join date : 2009-08-11
Location : n2n

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by mafia1975 on Wed Nov 18, 2009 10:27 am

bungis,org lama tu, veteran rela lagi,

hari ini mafia sibuk sikit la, byk mau draf keje and kena pi lihat tu projek lembu.

mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by LEE XIN TONG on Wed Nov 18, 2009 11:48 am

PENTERNAK LEMBU???...

LEE XIN TONG
Pengunjung Tetap

Posts : 556
Join date : 2009-10-27
Location : LUYANG

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by mafia1975 on Wed Nov 18, 2009 5:53 pm

penternak pig


mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by ies on Wed Nov 18, 2009 8:59 pm

pnt o ari ni....hmpr 1hari sy bediri jak buat keja....mcm mau pts sj kaki

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Urub's on Thu Nov 19, 2009 10:45 am

besala la tu ies...kira bsyukur jg la bap akhirnya ko dpt duduk jg...exercise la knun..

Urub's
Pengunjung Senior

Posts : 411
Join date : 2009-10-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by mafia1975 on Thu Nov 19, 2009 12:17 pm

jika ies tak jln kan nanti gemuk,,,
makin sht dah.

mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by aa on Thu Nov 19, 2009 3:02 pm

mafia1975 wrote:bungis,org lama tu, veteran rela lagi,

hari ini mafia sibuk sikit la, byk mau draf keje and kena pi lihat tu projek lembu.
Mafia banyak lembukah kau piara?

aa
Pengunjung Senior

Posts : 374
Join date : 2009-10-07
Age : 43
Location : penampang

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by mafia1975 on Thu Nov 19, 2009 9:55 pm

ohhhh cukup byk ooohh, d jabatan haiwan saya save...

ternak rusa/kambing/ikan pun ok juga.

mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by aa on Sun Nov 22, 2009 7:41 am

mafia1975 wrote:ohhhh cukup byk ooohh, d jabatan haiwan saya save...

ternak rusa/kambing/ikan pun ok juga.

Di rumah kau ada kolam ikankah mafia......

aa
Pengunjung Senior

Posts : 374
Join date : 2009-10-07
Age : 43
Location : penampang

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by mafia1975 on Sun Nov 22, 2009 9:56 am

ada d jabatan perikanan kgu,

sg apin-apin ada ikan kalui

mafia1975
Pengunjung Tetap

Posts : 534
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by ies on Sun Nov 22, 2009 12:03 pm

hohoho hepinya sy...sy cuti 1mggu...ble bforum 24hrs....part time job hehehe

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan

Post by Sponsored content Today at 11:00 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum