KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 2 Bots

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by edy on Sun Sep 13, 2009 11:41 pm

ha ha ha.. ni lagi mau cerita. penyanyi maksudnya

a. ada merakamkan album
b. ada buat pertunjukkan secara rasmi-bukan di tempat kawin2 sja
c. masuksiaran RTM (sebagai artis)
d. dll lagi la...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by edy on Sun Sep 13, 2009 11:42 pm

sya dalm avatar ni mimang pigang mikrofon tp tidak semestinya penyanyi pertama di kg kita.... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by eJery on Sun Sep 13, 2009 11:46 pm

Mungkin En. Jailis Kundaya?

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by freddybenz on Sun Sep 13, 2009 11:57 pm

mungkin c Elizebeth Agus.....dan tuan edy sendiri..... sebab kedua-duanya ada keset dan ada lagu sering berkumandang d udara......betul kan....

freddybenz
Pengunjung Tetap

Posts : 669
Join date : 2009-06-16
Age : 41
Location : Desa Sepi Kg N2n Apin-Apin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by edy on Mon Sep 14, 2009 12:05 am

duulu mcm ramai ba yg menyanyi.. mcm si

binius, gudin kundaya... siapa lagi aa.... oooo ya si onong lagi..

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by edy on Mon Sep 14, 2009 12:10 am

untuk makluman semua... sya terbit album pertama thun 1998, album ke-2 pada 2000, album ke-3 pada 2006 dan masuk RTM secara aktif pada tahun 2007 dan lepas tu...lesap balik.... hi hi hiii.. Laughing

tapi ikut perkiraan saya, si Lisi (elezabeth agus) lebih duluan dari saya.. inda tau dia ada terbit album ka tidak... cuba gia tanya2 di sana kampung...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by eJery on Mon Sep 14, 2009 2:19 am

Si ulus lagi, lagu dia Tundok2 Buhangkut. Si otud pun ada - Nda tau apa tajuk lagu dia tu tapi, ada cakap pasal tamu apin dan tindian.

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by AKU_REDY on Mon Sep 14, 2009 7:56 am

eJery wrote:Si ulus lagi, lagu dia Tundok2 Buhangkut. Si otud pun ada - Nda tau apa tajuk lagu dia tu tapi, ada cakap pasal tamu apin dan tindian.



sya rasa duang si binius mungkin yg petama..tapi nda tau ada album ka inda

AKU_REDY
Pengunjung Tetap

Posts : 608
Join date : 2009-06-22
Age : 33
Location : kampung Nuntunan

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by AKU_REDY on Mon Sep 14, 2009 7:58 am

edy wrote:untuk makluman semua... sya terbit album pertama thun 1998, album ke-2 pada 2000, album ke-3 pada 2006 dan masuk RTM secara aktif pada tahun 2007 dan lepas tu...lesap balik.... hi hi hiii.. Laughing

tapi ikut perkiraan saya, si Lisi (elezabeth agus) lebih duluan dari saya.. inda tau dia ada terbit album ka tidak... cuba gia tanya2 di sana kampung...


ada juga gia tu tuan edy...duang pernah lagi berduet ngan si jaidi ariffin.. Smile

AKU_REDY
Pengunjung Tetap

Posts : 608
Join date : 2009-06-22
Age : 33
Location : kampung Nuntunan

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by MooK on Mon Sep 14, 2009 10:34 am

yang sia tau ada album c tuan edy saja la.. yang lain sia tau juga pandai menyanyi tapi belum sia dengar lagi ada album ka tiada...

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by yone on Mon Sep 14, 2009 11:23 am

bnyak pn yang pndi menyanyi d kg kta nie,,,

yone
Pengunjung Senior

Posts : 216
Join date : 2009-08-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by edy on Mon Sep 14, 2009 1:38 pm

AKU_REDY wrote:
edy wrote:untuk makluman semua... sya terbit album pertama thun 1998, album ke-2 pada 2000, album ke-3 pada 2006 dan masuk RTM secara aktif pada tahun 2007 dan lepas tu...lesap balik.... hi hi hiii.. Laughing

tapi ikut perkiraan saya, si Lisi (elezabeth agus) lebih duluan dari saya.. inda tau dia ada terbit album ka tidak... cuba gia tanya2 di sana kampung...


ada juga gia tu tuan edy...duang pernah lagi berduet ngan si jaidi ariffin.. Smile

ya... sia rasa pun ada menyanyi duulu duet dgn jaidi arifin tapi tdk pasti bila... ada yg tau ka album dorang ni?

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by Ansis on Mon Sep 14, 2009 6:33 pm

MooK wrote:yang sia tau ada album c tuan edy saja la.. yang lain sia tau juga pandai menyanyi tapi belum sia dengar lagi ada album ka tiada...
si lisi agus dulu ada menyanyi aktif, tp tdk tau ada album/kaset kah...
yone wrote:bnyak pn yang pndi menyanyi d kg kta nie,,,
memang ramai betul yg pandai nynayi, si datu pun boleh juga, hehehehe... maksud sini yg ada buat album/kaset... saya jgn kamu tanyalah, kalau kasi aramaiti, heheheh no problem...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by AKU_REDY on Mon Sep 14, 2009 8:02 pm

edy wrote:
AKU_REDY wrote:
edy wrote:untuk makluman semua... sya terbit album pertama thun 1998, album ke-2 pada 2000, album ke-3 pada 2006 dan masuk RTM secara aktif pada tahun 2007 dan lepas tu...lesap balik.... hi hi hiii.. Laughing

tapi ikut perkiraan saya, si Lisi (elezabeth agus) lebih duluan dari saya.. inda tau dia ada terbit album ka tidak... cuba gia tanya2 di sana kampung...


ada juga gia tu tuan edy...duang pernah lagi berduet ngan si jaidi ariffin.. Smile

ya... sia rasa pun ada menyanyi duulu duet dgn jaidi arifin tapi tdk pasti bila... ada yg tau ka album dorang ni?

mungkin duang si Lisi ada simpan mungkin master durang tu....

AKU_REDY
Pengunjung Tetap

Posts : 608
Join date : 2009-06-22
Age : 33
Location : kampung Nuntunan

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by accoe_n2n on Tue Sep 15, 2009 11:43 am

so sepa lh pnyanyi pertama d kg kta ne...???

accoe_n2n
Pengunjung Tetap

Posts : 614
Join date : 2009-09-01
Age : 24
Location : nuntunan,keningau

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by AKU_REDY on Tue Sep 15, 2009 1:29 pm

masih dalam perbincangan.....

AKU_REDY
Pengunjung Tetap

Posts : 608
Join date : 2009-06-22
Age : 33
Location : kampung Nuntunan

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by eJery on Tue Sep 15, 2009 5:58 pm

Belum lagi dapat bukti..

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by epuk on Tue Sep 15, 2009 7:02 pm

bah...kamu cari2la...sa pun mau tau jugak...heheheh

epuk
Pengunjung Awal

Posts : 42
Join date : 2009-08-25
Age : 30
Location : kg.nuntunan, api2 kgu

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by yone on Tue Sep 15, 2009 9:22 pm

ya,,sy pn mw tw jg arhh,,kmi pn prlu tw nie...

yone
Pengunjung Senior

Posts : 216
Join date : 2009-08-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by AKU_REDY on Tue Sep 15, 2009 11:12 pm

saya rasa si.....

AKU_REDY
Pengunjung Tetap

Posts : 608
Join date : 2009-06-22
Age : 33
Location : kampung Nuntunan

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by accoe_n2n on Wed Sep 16, 2009 10:59 am

siapa??

accoe_n2n
Pengunjung Tetap

Posts : 614
Join date : 2009-09-01
Age : 24
Location : nuntunan,keningau

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by edy on Fri Sep 25, 2009 11:38 am

ni kulit album saya yg duuulu... untuk rekod sahaja, nanti kalau ada buat album rukut2 buli la kita upload lagi perkembangan di sini...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by AKU_REDY on Fri Sep 25, 2009 6:52 pm

edy wrote:ni kulit album saya yg duuulu... untuk rekod sahaja, nanti kalau ada buat album rukut2 buli la kita upload lagi perkembangan di sini...

atuk muda pono gia si tuan edy time ni...masih hansem...tapi sekarang...huuuuuuuuuuuuuuu lagi hansem

AKU_REDY
Pengunjung Tetap

Posts : 608
Join date : 2009-06-22
Age : 33
Location : kampung Nuntunan

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by orud on Fri Sep 25, 2009 7:45 pm

wah penyanyi rupanya edy ni...patutlah..dari tadi saya tinguk mikropon dia pigang tu enda mo di kasih lapas2..hihihi..

orud
Pengunjung Awal

Posts : 12
Join date : 2009-09-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by eJery on Fri Sep 25, 2009 8:15 pm

Jangan2 dia dalam proses mau buat satu album lagi ni. Kan tuan edy...

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Siapa "Penyanyi" pertama di kg kita?

Post by Sponsored content Today at 4:04 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum