KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

funny story!!!!!

Page 12 of 14 Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: funny story!!!!!

Post by ies on Thu Sep 23, 2010 9:25 pm

BILIK MAYAT

Seorang pegawai polis masuk ke bilik mayat di sebuah hospital untuk menyiasat punca kematian 3 lelaki sekaligus. Selepas memeriksa mayat2 itu, dia bertanya kepada penjaga bilik berkenaan.

Polis:Mengapa ketiga2 mayat tersenyum?

Penjaga:Lelaki pertama sdg bersanding, apabila tiba2 d serang strok. Lelaki ke2 pila khabarnya menang loteri dan mati krna serangan sakit jantung. Manakala lelaki ke3 d sambar petir.

Polis:Hah! Kenapa disambar petir pun tersenyum?

Penjaga:Masa tu dia ingat orang sedang ambil gambarnya...

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by edy on Sat Sep 25, 2010 8:30 am

ha ha ha... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Urub's on Sat Sep 25, 2010 1:55 pm

trus sy ingat tu keratan akhbar media terkini bertarikh 20hb kali tu.tajuk dia 'jin olok2 di keningau'.cerita dia mcm ni,ada ni lelaki suka kasi takut org yg lalu di sbuah jln pintas..(shortcut)..dia di atas pokok ja mlm2 kasi takut org..1 hari,ni wartawan dtg dgn 1 org kg sbg guide sebab mau tengo sndri ksahihan cerita itu smbil mmbawa camera skali la..
mula2 watawan tu lari jg bila nmpak jin tu tp kerna mrk tak puas hati,drang balik lg..dlm jarak yg sesuai suda,wtwan tu gmbar la jin tu..tiba2...BUK!!!
jatuh tu jin..jin tu ingat ada hantu yg lg hebat dtg sna.rupanya dia terkejut sma tu cahaya flush sj.terang lg muka dia tu di atas pokok...ketara betul org kg yg mau main2 sj...

Urub's
Pengunjung Senior

Posts : 411
Join date : 2009-10-24

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by edy on Sun Sep 26, 2010 10:22 am

he he he Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by BERIANDUK on Sun Oct 24, 2010 2:17 am

AKI N CUCU



cucu: aki,mangakan ko'd pirit??

aki: mangakan............

cucu: mangakan ko'd kuruwak??

aki: mangakan.....

cucu: mangakan ko'd kondiu??

aki: mangakan ie bo ondu......

cucu: powok???

aki: mangakan,oinsanan it tumulud nga akanon ku...

cucu: aiik....om mangakan ko dit helikapto???

aki: tumulud toi ri??

cucu: tumulud.......

aki: omm mangakan ino bo tokudi........

BERIANDUK
Pengunjung Tetap

Posts : 617
Join date : 2010-06-21
Age : 31
Location : kota bharu kelate

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by BERIANDUK on Sun Oct 24, 2010 2:28 am

seorang ayah teleh membawa anaknya bersiar siar d tepi pantai lalu terjumpa sejenis hidupan,,,

anak: ayah,apa ni??

ayah: siput babi..

anak:apa??

ayah:siput babi..

anak: siput apa???

ayah: siput babi..

anak: siput apa??

ayah: saput babi nak.....


anak: siput apa??

ayah: siput babi la nak.......

anak: siput apa??

ayah: siput la babi,,,,,

BERIANDUK
Pengunjung Tetap

Posts : 617
Join date : 2010-06-21
Age : 31
Location : kota bharu kelate

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Ansis on Sun Oct 24, 2010 10:43 am

hahahaaa... Laughing

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by edy on Sun Oct 24, 2010 5:05 pm

jokes lama tapi bila dengar (baca) balik... lucu ...... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by BERIANDUK on Sun Oct 24, 2010 6:58 pm



SUMANDAK KAMPUNG bercerita dgn emaknya.......




sumandak: ama tadi ada urang suru sia naik kalapa,,
dia gaji sia rm10.......hehe

emak: eee........malu,,dia mo tingu santut kau toi tu....


sumandak: ah,,betul ba?....nasip po sia nda pakai santut..




hehehe.....poingkuro d kaka ri,,hehe

BERIANDUK
Pengunjung Tetap

Posts : 617
Join date : 2010-06-21
Age : 31
Location : kota bharu kelate

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by ies on Sun Oct 24, 2010 9:32 pm

ba..ni kali la hahahahaha

ies
Pengunjung Setia

Posts : 1005
Join date : 2009-09-27
Location : kk

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by MooK on Thu Jun 16, 2011 8:37 pm

sia tebaca d fb... LOL

Sepasang kekasih baru yang bekerja sebagai pekerja sosial.. Hamid
dan Rosni selalu bersama walau kemana jua.. Suatu malam ketika
mereka berdua keluar berdating...
Hamid : "Kita nak kemana nie?"
Rosni : "Tak kisah la.. mana-mana pun boleh"
...Hamid : "Apa kata kalau kita ke pantai.."
Rosni : "Saya ok aje.."

Apabila sampai dipantai mereka berdua tidak keluar
dari kereta..
mereka hanya berehat sambil berbual-bual
didalam kereta..
Mulanya berbual biasa..
lama-kelamaan..
Hamid meletakkan tangannya dipaha Rosni..
nampaknya Rosni tidak membantah..
Beberapa minit kemudian..
Hamid mengerakkan tangannya beberapa inci ke atas...
Rosni masih tidak membantah...
hinggalah akhirnya ketika Hamid mengerakkan tangannya
beberapa inci lagi.. Rosni berkata dengan sopan..
"Abang Hamid... ingatlah pada akta 15 dalam
perlembagaan pekerja sosial"

Setelah mendengarkan teguran Rosni itu..
Hamid terus menarik tangannya
menjauhi Rosni.. walaupun sebenarnya dia tidak berapa
ingat isi kandungan akta 15 itu..
Hamid : "Maafkan saya"
Rosni : "Tak apa"

Lalu mereka pulang... Di rumah.. Hamid terus masuk ke
bilik dan membuka buku perlembagaan pekerja sosial dan
mencari akta 15.. lalu dia membaca kandungannya...
"Teruskan Usahamu.. Jangan lakukan Separuh Jalan
Sahaja"

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by MooK on Thu Jun 16, 2011 8:38 pm

Setelah sekian lama di perantauan akhirnya Rahmat pulang ke kampung untuk berjumpa dengan neneknya.
Nenek : "Rahmat, nenek sudah tidak kuat lagi, nenek minta kamu sambung mengusahakan kebun nenek..."
Rahmat : "Jangan cakap macam tu, nek..." (dalam hati, tak sia-sia aku balik kampung... dapat pulak harta pusaka nenek).
Nenek : "Segala isi... perkebunan, ternakan, villa, traktor untuk kamu. Tolong jaga baik-baik, jangan lupa disiram tiap hari tanaman nenek."
Rahmat : "Baik nek, nenek jangan bimbang tentang hal itu... Tapi dimana kebun nenek? Rahmat tidak pernah tahu?"
Nenek : "Di Facebook nenek, FARMVILLE, nanti nenek bagi tau passwordnya."

Rahmat : "?????"

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by MooK on Thu Jun 16, 2011 8:49 pm

Si Omh naik bus dan duduk disebelah ibu muda cantik dan sexy. Kebetulan ibu muda itu baru mulai hendak menyusui bayinya. Tapi ketika si ibu muda hendak menyusui, si bayi menolaknya…

Si ibu muda berkata, “Ayuh sayang diisap nenennya, nanti mami kasih sama omh yg disebelah tu…”
...
Sepuluh menit kemudian bayi masih saja tidak mau menenen susu.

Si ibu muda memujuk lagi, “Ayuhlah sayangku dinenen susunya… nanti mami kasih sama omh yg disebelah.. betul2 ni…”

Tiba-tiba si Omh bicara kepada si ibu muda,

“Hei..dengar sini ya bu … tolong ibu cepat ambil keputusan… Saya semestinya sudah turun di 4 perhentian sebelumnya…” kakakakkaaa.. pok2 lg tu omh..

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by MooK on Thu Jun 16, 2011 8:54 pm

PADERI: Sanggupkah kamu tinggalkan Syaitan?
UMAT: SANGGUP!!!
PADERI: Sanggupkah kamu tinggalkan alkohol?..
UMAT: next question paderi...

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by MooK on Thu Jun 16, 2011 8:55 pm

Selepas 25 kali mencuba, akhirnya ajoi lulus temuduga......Tapi sebelum meninggalkan bilik, pengurus kilang pun memberitahu....

PENGURUS KILANG : Untuk permulaan, kita akan bayar kamu rm5 sejam.....tapi lepas 3 bulan, kami akan naikkan gaji kamu
kepada rm 7 sejam.....setuju....?

...ajoi: Setuju....bos....!!! ( lalu menjabat tangan bakal bosnya itu ).....

PENGURUS KILANG : Bagus...bagussss...!!!!! kalau mcm tu, bila kamu boleh mula kerja....??

ajoi : Tiga bulan lagi...Bosssss.....!!!!!!!!

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Admin on Fri Jun 17, 2011 12:15 am

hahahaaa... Laughing siok2 ni cerita... Very Happy

_________________

Admin
Admin

Posts : 4885
Join date : 2009-06-09

View user profile http://nuntunankeningau.forumotion.com

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by BERIANDUK on Fri Jun 17, 2011 12:33 am

hahahah...lawak ni cerita oooo....
kasi banyak cerita tuan..

BERIANDUK
Pengunjung Tetap

Posts : 617
Join date : 2010-06-21
Age : 31
Location : kota bharu kelate

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Admin on Fri Jun 17, 2011 12:46 am

Hadiah Hari Guru (Sempena Hari Guru)

Suatu pagi di dalam sebuah kelas 4 Slow, di sebuah sekolah rendah, di kawasan pedalaman. Cikgu sedang memberikan cadangan kepada murid-muridnya tentang hadiah sempena Hari Guru esok.

Cikgu: Saya tak kisah apa-apa jenis hadiah yang kamu nak berikan.
Murid: Tapi cikgu, hadiah yang macam mana?
Cikgu: Cikgu cadangkan begini, jika bapa kamu penanam jagung… jagunglah hadiahnya, jika nelayan, ikan pun boleh..
Murid-murid: Ohh…. begitu..

Keesokan harinya, penuh meja cikgu itu dengan pelbagai hadiah… macam-macam ada. Tersenyum lebar cikgu ….

Hah, kenapa kamu berpeluh ni Mamat? Datang lewat pulak!

Mamat: Usung hadiah cikgu… tu ada kat luar kelas.
Cikgu: Ya.. Allah, batu nesan Mat?????
Mamat: Ha….aaa (dengan bangga)
Cikgu: Ayah kamu kerja apa?
Mamat: PENGGALI KUBUR cikgu...


Last edited by Admin on Fri Jun 17, 2011 12:48 am; edited 1 time in total

_________________

Admin
Admin

Posts : 4885
Join date : 2009-06-09

View user profile http://nuntunankeningau.forumotion.com

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Admin on Fri Jun 17, 2011 12:47 am

Hadiah Perpisahan Guru Besar

Ketika itu adalah akhir tahun persekolahan, dan seorang Guru Besar sedang menerima hadiah dari murid-muridnya. Salmi anak kepada seorang pemilik kedai bunga memberinya hadiah. Guru Besar menggoyangkan kotak hadiah itu, memegangnya di atas kepala, dan berkata, "Aku yakin aku tahu apa ini. Beberapa kuntum bunga..?"

"Itu benar" anak murid itu berkata, "tapi bagaimana Cikgu tahu?"

"Oh, hanya meneka," katanya.

Murid berikutnya adalah anak perempuan kepada seorang pemilik kedai manisan.
Guru Besar memegang hadiah itu, menggoyangnya, dan berkata, "Aku yakin aku boleh meneka apa ini. Sebuah kotak gula-gula."

"Itu benar, tapi bagaimana Cikgu tahu?" tanya murid itu.

"Oh, hanya meneka," kata Guru Besarnya.

Hadiah berikutnya adalah dari anak seorang pemilik kedai minuman keras. Guru memegang kotak hadiah itu, tapi kotak itu bocor. Dia menyentuh setitik kebocoran itu dengan jarinya dan menyentuh ke lidahnya.

"Apakah anggur?" ia bertanya. "Tidak," jawab anak murid itu, dengan gembira.

Guru mengulanginya, mengambil cairan dari kotak yang bocor itu ke lidahnya.

"Apakah champagne?" ia bertanya.

"Tidak," jawab anak murid itu, dengan lebih banyak tersenyum.

Guru merasai lagi sebelum menyatakan,

"Aku menyerah, apa ini?"

Anak murid itu menjawab, "Itu anak anjing!"

_________________

Admin
Admin

Posts : 4885
Join date : 2009-06-09

View user profile http://nuntunankeningau.forumotion.com

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Admin on Fri Jun 17, 2011 12:50 am


Rizal yang Insaf








Kerana sudah berasa insaf,
Rizal pergi kesebuah surau untuk mendengar ceramah agama. Ketika tabung
derma di edarkan, dia dengan segera membuka dompetnya dan memasukkan RM2
ke dalam tabung derma itu.

Tiba-tiba, seorang pak cik yang duduk
di belakangnya menepuk bahunya dan memberikannya duit sebanyak RM200
kepada Rizal. Rizal tersenyum. Dia mengambil duit itu dan memasukkan
kedalam tabung derma itu juga. Rizal menoleh dan berasa kagum dengan
kemurahan hati pak cik itu . Tidak berapa lama kemudian, pak cik
dibelakang Rizal kembali menepuk bahunya dan Rizal mendengar bisikan
dari pak cik itu "Encik, kata pak cik tersebut, duit RM200 itu
sebenarnya terjatuh dari beg duit encik tadi".

_________________

Admin
Admin

Posts : 4885
Join date : 2009-06-09

View user profile http://nuntunankeningau.forumotion.com

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by clayra17 on Fri Jul 29, 2011 11:16 am

siok2 ne cerita owh..kc bnyk lg baa...

clayra17
Pengunjung Awal

Posts : 70
Join date : 2011-07-27
Age : 36
Location : n2n apin2,now at kk

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Admin on Sun Jul 31, 2011 8:48 pm

haha... sya baca boleh terketawa sendiri... Laughing

_________________

Admin
Admin

Posts : 4885
Join date : 2009-06-09

View user profile http://nuntunankeningau.forumotion.com

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by BERIANDUK on Thu Aug 11, 2011 9:10 pm

Seorang Suami dan Istrinya sedang menghadiri sidang perceraian.
Dalam sidang akan memutuskan siapa yang mendapat hak penjagaan anak.
Sambil berteriak histeria dan melompat-lompat si istri berkata :
" Yang arif, Saya yang mengandung, melahirkan bayi itu ke dunia dengan
kesakitan dan kesabaran saya !! Anak itu harus dan misti menjadi hak jagaan saya!"
Hakim lalu berkata kepada pihak suami:
" Apa pembelaan anda terhadap tuntutan istri Anda"
Si Suami diam sebentar, kemudian dengan nada rileks ia berkata :
" Yang arif ... Jika saya memasukkan COIN ke mesin minuman Coca-Cola, mesinnya BERGOYANG SEBENTAR, dan
minumannya keluar, klu menurut Hakim ....... minumannya
milik saya atau mesinnya ? "

BERIANDUK
Pengunjung Tetap

Posts : 617
Join date : 2010-06-21
Age : 31
Location : kota bharu kelate

View user profile

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Admin on Thu Aug 11, 2011 10:41 pm

hahaha... Laughing setuju...

_________________

Admin
Admin

Posts : 4885
Join date : 2009-06-09

View user profile http://nuntunankeningau.forumotion.com

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by edy on Fri Aug 12, 2011 12:49 am

NAMES OF WIVES

A malay man had 4 wives, and he called his...
4th wife..... baby doll
3rd wife.....china doll
2nd wife.....barbie doll
1st wife..... panadol !

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: funny story!!!!!

Post by Sponsored content Today at 5:33 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 12 of 14 Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum