KNP Icon

TAGAL KG.NUNTUNAN
dengan kerjasama JABATAN PERIKANAN SABAH


Anda warga Kg.Nuntunan? Perlu login utk melihat semua topik...

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 34 on Mon Jun 07, 2010 1:17 pm
Latest topics
» Yang pertama...
by Prisca Thu Sep 24, 2015 10:40 pm

» FIFA 2014
by edy Thu Jul 24, 2014 2:08 pm

» kaamatan 2013?
by Admin Thu Apr 17, 2014 6:53 pm

» Penduduk kg semakin maju
by Admin Tue Apr 15, 2014 9:34 pm

» KEM KESIHATAN UNTUK WARGA KG.NUNTUNAN
by sabtu Sat Apr 12, 2014 7:10 pm

» Barisan AJK JKKK Kg.Nuntunan 2014
by Admin Sat Apr 12, 2014 6:38 pm

» Senarai Koleksi Lagu (lirik)
by Admin Sun Mar 30, 2014 10:59 pm

» JOY Music Centre -Keningau
by edy Fri Feb 07, 2014 4:09 pm

» Aktiviti "org kita" di luar negeri / luar kg nuntunan
by edy Tue Jan 21, 2014 6:15 pm

» Pelawat '3rd tRAINING PROGRAM' -15okt2013
by Admin Mon Dec 09, 2013 5:28 pm

» Tahniah... ClarineSisca Clare Japrin (25sept2013)
by Admin Mon Dec 02, 2013 11:18 am

» Barking at the moon
by Admin Sat Nov 23, 2013 7:58 pm

» UPSR 5A di kg Nuntunan
by Admin Tue Nov 19, 2013 8:24 pm

» Penternakan ikan TALAPIA .. mari bincang
by edy Fri Aug 23, 2013 1:25 pm

» Jangan tebang/musnahkan pokok ini
by Admin Sat Aug 17, 2013 11:21 pm

» Gambar-gambar Tagal
by Admin Tue Aug 06, 2013 2:08 pm

» Rokok elektronik (e-cigarette)
by Admin Fri Jul 19, 2013 10:41 pm

» Post Mortem Kaamatan 2013 Kg.Nuntunan -13julai2013
by Prisca Fri Jul 19, 2013 8:52 pm

» Gambar2 Kaamatan Kg.Nuntunan -22jun2013
by Admin Mon Jul 15, 2013 2:53 pm

» Sumbangan Pesta Menuai 2013
by Admin Fri Jul 12, 2013 10:52 am

KNP Chatbox


Visitors / Pengunjung / Pelawat

Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Page 1 of 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by Ansis on Sat Aug 15, 2009 6:59 pm

Tiba2 saya ingat janji si justin guka semasa kaamatan di balairaya tempoh hari... apa kbr sdh itu janji dia tu rm100ribu buat bangunan balairaya baru? Waktu dia berucap tu, dia dlm keadaan steady atau sdh mabuk? hehehe... takut nanti dia cakap, "mana saya tau, saya mabukkan..." Very Happy

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by Golun on Sat Aug 15, 2009 8:45 pm

tu la cakap orng polotik... susah kita mo percaya..janji saja tau tapi melaksanakan YB x tau...sia rasa2 dia cakap peruntukan 100k tu dia kasi sanang hati kita punya orng ba..dia takut kana biru mata mungkin tu..hheheheheh... taqpi yg penting kita punya pengerusi jkkk meati rajin p tagih tu janji c YB justin Goku tu.

Golun
Pengunjung Senior

Posts : 316
Join date : 2009-06-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by edy on Sat Aug 15, 2009 11:02 pm

kasi sms pada dia address blog/forum kita ni..... lepas tu suru tu JKKK bubut hal ini..... sayang tu , suda dia janji takkan dia mo mungkir pula! ini utk kemajuan kg kita juga kalau dapat balairaya baru....

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by edy on Sat Aug 15, 2009 11:04 pm

kamu ambilla gambar ut balairaya... dari semua sudut/angle dan kasi upload di forum kita ini... utk tatapan si YB justin guka.... supaya dia dpat mimpi ngerti dan selalu temimpi balairaya kita ni...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by freddybenz on Sun Aug 16, 2009 11:16 am

sebenarnya sa n c onong(pjkkk yg lalu) sudah pohon pembinaan mini dewan kg N2N ba ni tetapi belum lagi.sudah bkali2 pi jumpa pa cm,tapi ada je alasan.... bukan alang ini kertas kerja, jurutera jkr yg buat....bayar lagi tu.. harap pjkkk yg baru terus sindir YB JU la kan.... bounce

freddybenz
Pengunjung Tetap

Posts : 669
Join date : 2009-06-16
Age : 41
Location : Desa Sepi Kg N2n Apin-Apin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by MooK on Sun Aug 16, 2009 11:39 am

mau tingu pemimpin juga ba ni.. kalau dia tidak kejar tu janji c yb memang sayang betul la.. jarang bah org mau buat kerja yang tidak dapat manfaat untuk diri sendiri... kalau ada pun mereka yang prihatin sama rakyat saja.. batul ka?

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by freddybenz on Sun Aug 16, 2009 11:52 am

betul ni tuan mook,kalu buat kerja buat la sejujurnya.jan kira perjalanan@minyak kereta pun mo clem, klu ada hati mo jadi pemimpin,buat la dengan ikhlas kan......ini aada cerita pasal berurusan, terus alala...mo clem minyak dll...

freddybenz
Pengunjung Tetap

Posts : 669
Join date : 2009-06-16
Age : 41
Location : Desa Sepi Kg N2n Apin-Apin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by liau7080 on Sun Aug 16, 2009 1:30 pm

oh ya...betul tu..kita mesti tagih janji c justin guka tu..diurang c irin suda kejar ka tu?jangan2 janji tarang bulan..janji orang mabuk lepas kogutan hilang tidak mengaku pula pa yang dicakapkan semalam..

liau7080
Moderator
Moderator

Posts : 148
Join date : 2009-06-26
Age : 41
Location : apin2, keningau.

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by Golun on Sun Aug 16, 2009 2:13 pm

aaya mesti mo bubut tu peruntukan yg YB janji tu. klu ind sayang ooo..siapa2 yg berani bagi tau pjkkk kita suru dia bubut c YB Justin Goku?..heheheh

Golun
Pengunjung Senior

Posts : 316
Join date : 2009-06-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by Ansis on Mon Aug 17, 2009 11:26 am

cuba ada seroang yg pigi tanya itu yb, tingu apa komen dia... komennya masukkan di sini...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by MooK on Mon Aug 17, 2009 1:09 pm

kalau boleh rakam lagi hahaha..

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by edy on Mon Aug 17, 2009 4:41 pm

Golun wrote:aaya mesti mo bubut tu peruntukan yg YB janji tu. klu ind sayang ooo..siapa2 yg berani bagi tau pjkkk kita suru dia bubut c YB Justin Goku?..heheheh

sia ni harap ko saja ni bagai2... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by Ansis on Mon Aug 17, 2009 6:26 pm

MooK wrote:kalau boleh rakam lagi hahaha..
kasi masuk youtube lg, hahaha...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by edy on Mon Aug 17, 2009 9:45 pm

apa no tel di justin guka tu? nanti saya telefon dia... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by Ansis on Tue Aug 18, 2009 12:09 am

minggu lalu saya ada bercerita dgn seorg datuk, dia bgtau saya yg dia pernah minta tolong si justin guka pasal sumbangan 'polypipe' ke bangunan gereja, si justin bilang ok... tp itu datuk bilang, sekarang sdh berapa bulan sdh, tiada kedengaran apa2pun pasal itu polypipe... jd sayapun ada cerita juga pasal janji rm100k balairaya di kg kita...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by freddybenz on Tue Aug 18, 2009 12:13 am

ini la politik...inda khabar dari rupa.... Mad

freddybenz
Pengunjung Tetap

Posts : 669
Join date : 2009-06-16
Age : 41
Location : Desa Sepi Kg N2n Apin-Apin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by MooK on Tue Aug 18, 2009 9:00 pm

sepatutnya kalau tu yb sudah tau tidak dapat bagi peruntukan jangan la berjanji sama rakyat bagi ini itu.. bikin bosan saja rakyat menunggu..

_________________

MooK
Moderator
Moderator

Posts : 1655
Join date : 2009-06-19
Age : 33
Location : pin up pin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by eJery on Tue Aug 18, 2009 9:36 pm

tu lah tu. jgn2 dia mau pancing2 saja bah tu. tu lah dia cakap itu janji ini dan sebagainya, yang paling nda ngam dia cakap pasal h1n1, setau sa, hampir semua rumah yang ada di kg dan berpenghuni ada astro.

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by Ansis on Tue Aug 18, 2009 9:42 pm

kenapa rata2 yb begitu ah?
waktu kena umum peruntukan tersebut, tdk silap saya mcm ada org yg semangat betul, siapa tu?

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by eJery on Thu Aug 20, 2009 2:30 am

time tu sa nampak si tuan golun sama si ikun semangat btl tu time tu.. hehhee.

tapi yang nda dapat dilupakan time kamatan nuntunan 2009 ialah: ikan bakar dlm foil diurang si golun + jem, sadap btl kana kasi tutu di lada, sedangkan sa sedang ingat/fikir2kan sekarang (semasa sedang menaip) pun mau beliur sudah mulut, apa lagi kalau nampak.. hahaaha..

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by edy on Thu Aug 20, 2009 7:09 pm

YB tu sebenarnya umum saja ba itu.. bila kana tanya nanti, dia akan jawab... "kanapa kamu inda pigi bubut?".. na.. ni la tugas peng JKKK sebenarnya, baut surat dan rujuk pengumuman dulu... satu kg saksi ba tu pengumuman, takkan dia bilang indada umum...? ni la tugas JKKK... cuba pigi tanya itu YB...

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by eJery on Thu Aug 20, 2009 7:51 pm

ya... mesti tagih tu.. RM100K baitu.. hehee..sepa suru dia main janji2..

eJery
Pengunjung Tetap

Posts : 674
Join date : 2009-06-25
Age : 33
Location : Id guwas do gata.

View user profile http://www.facebook.com/ejery

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by Ansis on Thu Aug 20, 2009 7:54 pm

harap kita akan dengar kesudahan janji 100k ini...

_________________
I move where my heart takes me. I'm not bound to anything. I run the field. I cross over the mountain tops. I pass through a lot of great places in this immense earth.

Ansis
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3220
Join date : 2009-06-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by edy on Thu Aug 20, 2009 8:33 pm

saya buli bubut kalau kamu mau...tapi tu projek saya dapat la.... kg cuma dapat balairaya saja.. he he he... Laughing

edy
Pakar Rujuk KNF

Posts : 3660
Join date : 2009-06-15

View user profile http://stedmund-jvsite.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by freddybenz on Thu Aug 20, 2009 8:38 pm

indapa tu tuan,biar projek ko punya ,tapi yg penting sebuah bangunan.Zaman sekarang ini sudah moden,inda pakai sudah nama balairaya, macam Mini Dewan sudah....naik taraf....heheheheh

freddybenz
Pengunjung Tetap

Posts : 669
Join date : 2009-06-16
Age : 41
Location : Desa Sepi Kg N2n Apin-Apin

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa khabar rm100k balairaya si justin guka?

Post by Sponsored content Today at 11:00 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum